Málo využíváme vztahů k okolí k budování pozitivního image

V příloze najdete výsledky anonymní ankety ze sněmu, která se týkala struktury postižení našich zaměstnanců, vztahu k některým specifickým typům postižení a také přístupu k osobnímu rozvoji zaměstnaných OZP, který je pohledem společnosti důležitou „přidanou hodnotou” naší práce.

Komunikace a budování vztahů k okolí (mimo klasické obchodní vztahy) není naší silnou stránkou, přitom je jednou z cest k hledání nových příležitostí – i těch obchodních…

Anketa

0 odpovědí/odpovědi

Napište odpověď

Chcete se připojit k diskuzi?
Přidejte komentář!

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..