Vytvoření obchodní sekce AZZP ČR
Vážení členové,
letošní sněm došel k závěru, že je vhodné vytvořit základ neformální skupiny zástupců v různých oborech a typech činnosti, kteří se budou společně věnovat konzultacím, návrhům a akcím obchodního a PR zaměření, v nichž lze najít nebo podpořit společné zájmy.
Aktuálně chceme připravit a realizovat PR a informační kampaň, jejímž cílem je ovlivnit vnímání ZZP v laické i odborné veřejnosti jako tvůrců zajímavých a užitečných výrobků a služeb, ne jako sociální zařízení typu „chráněných dílen“.
Čeká nás také diskuse o komerčním využití stránek „náhradní plnění“ a dalších možností, které vyplynou z registru náhradního plnění.
Naše představa je max. 10 – 15 kvalifikovaných lidí (nejen jednatelů a předsedů, ale i aktivních obchodních manažerů), kteří spolu začnou komunikovat, sdílet a vyměňovat si názory a formulovat návrhy a doporučení výkonné radě nebo přímo členům. Není cílem se pravidelně scházet – existují i méně náročné způsoby komunikace, i když počítáme s úvodním setkáním. Někteří se již přihlásili na sněmu, některé ještě oslovíme individuálně.
Pokud máte zájem se aktivně zapojit, dejte prosím vědět kanceláři AZZP, případně se ozvěte, rádi podáme informace. Orientační termín do konce května, ale iniciativu neodmítneme nikdy.
Napište odpověď
Chcete se připojit k diskuzi?Přidejte komentář!