Web NP – nejčastější chyby
Produkt/Služba/Spolupráce
Vždy vložte všechny formy obsahu, tedy nejen název a klíčová slova, ale především souhrn, popis, vložte logo (výstižný obrázek) a obrázky do detailu a připojte adresu, případně i kontakt na odpovědnou osobu. Záleží ale na Vás, jak prezentaci sestavíte. Pamatujte však, že ledabylá prezentace nejen že nepřinese žádný užitek, ale snižuje úroveň celého katalogu, tedy i těch inzerátů, které jsou propracované.
V textu šetřete tučným písmem! Pokud zvolíte celý text tučný, docílíte jen humpoláckého vzhledu a nikoliv výrazné upoutávky. Řiďte se pravidlem méně je více.
Název produktu/služby/spolupráce
- Neuvádějte název společnosti, ale skutečný název, který charakterizuje produkt, službu nebo spolupráci. Uvědomte si, že jde vlastně o inzerát a stejně tak jako při prodeji auta je nejdůležitější značka, typ, případně rok výroby a zbytek je vhodné uvést v popisu (souhrn/detail), jako např. nový lak, GO motoru, a brzd apod.
- Délku názvu volte co nejkratší, docílíte tak jasné a výstižné představy u návštěvníků.
- V názvu se vyhněte opakování stejných slov a neuvádějte varianty, jako např. “Stravovací systémy pro hromadné stravování, docházkové a přístupové systémy” zkraťte na “Stravovací, docházkové a přístupové systémy”. Pamatujte, že méně je vždy více.
- Volte první písmeno názvu velké.
Klíčová slova
- Neuvádějte více než 10 klíčových slov, aby se klíčová slova zobrazila jen na 1 řádku.
- Klíčová slova volte druhová, např. kancelářské prostředky, a nikoliv nikoliv jednotlivé typy (obálky, tužky apod. – ty můžete uvést do souhrnu).
Souhrn
- Nikdy nezapomeňte vyplnit souhrn, protože návštěvník z něj získává představu, zda má pročítat podrobný popis.
- Odřádkování bez odstavcového odstupu docílíte vložením direktivy <br /> při přepnutí na “Zdroj”.
Logo produktu/služby/spolupráce
- Nezobrazujte logo firmy, ale najděte obrázek, který bude charakterizovat váš produkt, službu nebo spolupráci.
- Obrázek volte čtvercový, protože ideálně využije vymezený prostor.
- Snažte se, aby logo nebylo koláží několika obrázků, neboť většinou takové logo nebude ostré. Takové obrázky použijte v detailu produktu.
Adresa
- U produktu/služby/spolupráce nevyplňujte u adresy označení adresy shodné se jménem společnosti, neboť se v šabloně nejprve zobrazí název společnosti a pod ním vyplněné označení, tedy znovu název společnosti. V takovém případě nepoužívejte jen jednu adresu, ale založte si více “stejných” adres, které použijete na více místech (jednu v produktech a druhou ve firemním zápisu).
- Pokud nechcete zobrazit nějaký řádek adresy, tak jej nevyplňujte. Pamatujte, že vepsaná mezera způsobí zobrazení prázdného řádku.
Region
- Pokud zvolíte nějaký kraj, bude to mít při vyhledávání za následek dostupnost produktu/služby/spolupráce jen v tomto kraji. To je jiný význam od regionu ve firmě, kde je při vyhledávání zúžen výběr na sídla v určitém kraji. U produktu/služby/spolupráce tedy většinou budete volit Celá ČR, zatímco u firmy příslušný kraj, protože sídlo v celé ČR je logicky nesmysl, který neodpovídá skutečnosti.
Firma
Region
- Zvolte kraj, ve kterém sídlíte. Sídlo celá ČR je nesmysl.
Adresa firmy a adresa provozoven pro NP
- U firmy nenastavujte další adresy, pokud jsou stejné jako hlavní adresa (adresa firmy pro NP). Další adresy jsou k uvedení provozoven, detašovaných pracovišť apod.
- Pokud nechcete zobrazit nějaký řádek adresy, tak jej nevyplňujte. Pamatujte, že vepsaná mezera způsobí zobrazení prázdného řádku.
- Pokud nezvolíte adresu pro NP, ale jen adresu provozovny pro NP, tak se v přehledu objeví pouze odkaz na adresu a adresa se zobrazí až po kliknutí na její název. Návštěvník se tedy na první pohled nedozví, kde firma sídlí, ale musí pátrat!
- V adresách neuvádějte více telefonních čísel do jedné položky. Pokud potřebujete uvést více čísel, použijte k tomu další adresu, kterou zvolíte jako druhou adresu pro NP.
- Pokud nemáte žádnou provozovnu/detašované pracoviště, nenastavujte adresu provozovny pro NP.
Napište odpověď
Chcete se připojit k diskuzi?Přidejte komentář!